משלוחים
החלפות והחזרות
האם ניתן להחליף או להחזיר את המוצר?
אם אינך שלמה עם הפריט שרכשת או שיש בעיה עם המידה תוכלי להחליפו ללא כל בעיה!
עלייך לוודא כי לא נעשה בפריט כל שימוש ושהשליחה מתבצעת תוך 14 ימים מיום קבלת החבילה או תוך 2 ימי עסקים במידה ואת מעוניינת בקבלת החזר כספי (בניכוי 5% מעלות הפריט כחוק).
-פריטים שנקנו בסייל או הזמנות שחלה עליהן הטבה באתר, ניתן להחליף עד 3 ימי עסקים.
במקרה של ביטול עסקה שעדיין לא הגיעה ללקוחה ינוכה הסכום ב-5% כחוק. בכפוף לחוק להגנת הצרכן.
בכדי להחזיר מוצר, על המוצר להיות באותו מצב בו קיבלת אותו:
-בגדים שלא עברו כביסה או מייבש.
-בגדים המכוסים בשיער של בעלי חיים \ בני אדם לא יתקבלו.
-בגדים עם ריחות חזקים של עשן, בושם, חומר ניקוי או סימני דאודורנט ו\או כתמים אחרים לא יתקבלו.
אופן החלפת הפריטים:
-ניתן לבצע החלפה דרך שירות הלקוחות שלנו שלחו הודעה למספר-054-8366545 ונתאם לכם שליח עד הבית בעלות 50₪.
-ניתן לבצע החלפה דרך דואר ישראל,שלחו לנו הודעה למספר-054-8366545 ונשלח לכן פרטים נוספים.
משלוחים
תוך כמה זמן המשלוח יגיע אליי?
כל המשלוחים מגיעים תוך 1-3 ימי עסקים, לא כולל את יום קליטת ההזמנה.
מלבד ישובים מרוחקים תוך 1-5 ימי עסקים.
במידה ואני לא בבית בזמן שהשליח מגיע?
הכל בסדר, השליח יוצר קשר לפני שהוא מגיע וניתן לאפשר לשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת או בארון חשמל. במקרה כזה החברה לא אחראית לכל נזק או אובדן שיגרם למשלוח כתוצאה.
אמצעי תשלום
איך אפשר לשלם?
-באמצעות כרטיס האשראי, ביט ו-Apple Pay דרך האתר.
-יש אפשרות לשלם בביט בעזרת שירות הלקוחות דרך האינסטגרם,או שלחו הודעה למספר: 0548366545.
-יש אפשרות לשלם בהעברה בנקאית בעזרת שירות הלקוחות דרך האינסטגרם,או שלחו הודעה למספר: 0548366545.